May 20, 2014

19.05


(apare pe trei sferturi de monitor) Eu vreau să-mi spui ce căciulă port eu! Te rog.
Ăăăă... pff.. ăăăăă... elf? Elf! Porți căciulă de elf! Tiiiii ce frumos îți stă cu căciulă de elf! 
(îi șoptește lu tacsu la ureche) Veve nu e chiar așa de prafțăndări cum credeam. A ghicit!


(stă îmbufnat pe un colț de fotoliu, în timp ce eu și tacsu purtăm discuții savante laptop-to-laptop despre nimic)
Christian, de ce ești supărat?
(își încrucișează brațele pe piept și se încruntă) Pentru că eu vreau!
Ce vrei?
Eu vreau să joci tenis cu mine!
Dar eu nu știu să joc tenis la fel de bine ca tine.
Eu vreau să stai cu mine pe teren. Cristi și prăpă sunt părinți și trebuie să stea pe albastru unde stau părinții. Eu vreau să joci tenis cu mine, să fim un copil și o mătușă.


unexplained technical issues; swollen lip; emotional rollercoaster; obsedată și nebună; un pui de pin de la GM pe care îl voi planta la toamnă sau măcar așa a promis; încercat să fie bine pentru toți; entorsă mama dar eu departe și degeaba deci panică și draci; mâțul prietenos de pe casa scării; haine cu două numere mai mici - chestie care deja nu mai e amuzantă ci începe să mă îngrijoreze; N. sunat suspect de des și-mi aduce aminte de vocea lui tata - poate pentru că-s frați; alergat și nu prea pentru că ploaie; ascultat bulșiturile tuturor și din nou încercat să fie bine pentru toată lumea; un an de la DM, ce repede a trecut și ce încet; ce bine ar fi dacă n-aș mai fi deloc. miidor.

No comments: