July 18, 2014

17,07

Am rămas înzăpeziți pe un drum forestier undeva pe lângă Mărișel. Am mâncat tone de papanași la Pirați. Și la Vikingi. Am trecut cu bine printr-o chestie dubioasă la mare. Am văzut Metalici, pe domnul Waters, pe SpeakF, Iron și câți or mai fi fost și ne-am distrat și am zis că mai vrem, să mai fie. Mi-a montat mașina de spălat, prize, bucăți de mobilă. Inclusiv pe Carolina. I-am făcut cremă de zahăr ars. Crema aia criminală, cea mai bună dintre toate. A făcut mișto de mine când m-am făcut corporatistă. Mulți ani mai târziu am făcut eu mișto de el când a devenit corporatist. De-a lungul timpului m-a sărbătorit impromptu cu prăjituri, ghiocei, câteodată înghețată, cercei și mai ales albumul despre Andy Warhol. M-a ajutat cu mutatul de cel puțin două ori. I-am adus afiș cu Guinness din Dublin. Și cană. Masa mea de bucătărie a stat la el vreo trei ani jumate. El a citit Papillon, eu doar am văzut filmul. Am fost atâââât de aproape să devenim vecini, până m-am răzgândit eu. Dar i-am dat final approval pentru apartamentul lui. Nici până azi nu știu cum m-a păcălit să mă urc pe motor în cursa aia nebună. Dacă vorbește puțin peltic știu că e foarte obosit. Am făcut picnic în plină iarnă, pe o buturugă în pădure, cu ceai la termos și un pachet de biscuiți și o portocală împărțită frățește. Mereu ne maimuțărim când ascultăm muzică veche. Anii 80 forever. Ne-am ascultat unul altuia frici, panici, povești întortocheate și dureroase.

Și am mers la party-ul ăla crâncen. Depeș mod. Tu deja erai corporatistă. Nu râde! Da. Și am rămas să dorm la tine în noaptea aia. Băusem și nu puteam să conduc. Și trebuia să merg la Termo dimineața devreme. Și când m-am trezit tu dormeai pe burtă, băgată pe sub pernă. Îhî... și mi s-a părut că e cea mai drăgălașă poziție de dormit. Și te-am pupat atunci pe ceafă și tu te-ai foit și ai zis prin somn "Don’t do this, we’re friends". Mă! Cum dracu’ poți să vorbești în engleză în somn?

Fair enough.


No comments: