June 23, 2013

de fapt




   - Someone flipped a coin for me. Eram așa de vraiște încât nu puteam să mă hotărăsc. Nu știam ce să fac. Tot ce știam era că fusesem o greșeală. Așa că A.G. și o monedă de 50 de bani au ales. Two out of three. Și așa au început să se întâmple lucrurile cu eTEFaQ și Qc.  

  -  Nu, testele n-au ieșit bine. Dar e mai confortabil să-ți acorzi un răgaz de 3-4 luni în care să nu te mai gândești la asta. Sau să crezi că nu te mai gândești.

  - Nu m-am trezit de sete. Iar am visat povestea aia spre dimineață, iar m-am trezit urlând, iar am întins mâna după el. Cumva înainte să mă desprind de vis și știind  că nu e acolo. Dar l-am căutat.

   - E drept că nu-l cunosc pe de-a-ntregul. Nu m-a lăsat niciodată, n-am fost îndeajuns de... Asta e clar. Dar îi știu o părticică, și acolo am văzut ce e mai bun și ce e mai rău în el. 

And still…



No comments: