July 18, 2013

il faut en rire



Am pus o grămadă de cărți pe Kindle și degeaba. Seara tot cu cele 40 de legi adorm, alea scrise pe hârtie.

Noul regulament de la Qc îmi fură 4 puncte. Era de așteptat.

Analizele... beaucoup de merdaj.

Re-smoker of the month. Mda. Exact 8 luni m-a ținut.

Cafelele nocturne cu grandmaster (sună a beaucoup de kinkaj, dar nu e) se repetă o dată la tz ani. Acum m-am prins. De fiecare dată se întâmplă să ma apuc de plâns, de fiecare dată aceeași concluzie: vă e frică și vă dați în cap reciproc din cauza asta.

La toate astea râd. Ca proasta râd, pentru că nu am de ales.



Am trecut de niște bariere. O să trecem și de altele. Încet și cu răbdare.



2 comments:

georges said...

veronico, nu au trecut psihoshagurile?

Lillian .... said...

georges. unele psihoshaguri trec, altele nu..