March 02, 2014

02.03



* Într-o zi am citit tot ce se putea despre Interferon, schema de tratament, reacții adverse, costurile imense, rata de succes și calitatea vieții de după încheierea tratamentului. Pentru că până de curând habar n-aveam despre toate astea. Și m-am îngrozit. Un fel de chimioterapie mai prietenoasă. Ok, m-am speriat puțin și pentru mine. Dar nu, nu, nu. Să stau liniștită. Bine că nu.   

* Trei luni jumate de la acc/ouv, but hey who's counting?

* Redescoperit Morcheeba și Martin solo.

* Accese de furie multe și aiurea și imposibil de controlat. Justificate și anticipate, e drept. Ca ăsta de dimineață. Dar prea multe și prea mâncătoare de nervi. Eu nu sunt făcută așa. O să treacă. Sper. Câhh! De ce iau totul așa de personal? Pentru că am dreptul să fac asta, după tot... bătaiul de joc. Dammit! Pentru că până în momentul x am fost minunată și numai bună de pus în ramă, apoi brusc am devenit cel mai mare clișeu din lumea asta. Iaca mă repet. Hai cu antivomitivele!

*Viața cu de toate. Calm. Or else.




d'ici

No comments: